1
Close
Top Image

Hvorfor Klient fra Kippr?

Klientsupport garanterer, at virksomhedens PC'er og tablets altid fungerer og er opdaterede. 
Play
Klientsupport Standard

Klientsupport Standard

Dkk 199 pr måned ex moms
  • Tjenesten «Fjernstyring af PC» giver supportcentret mulighed for at få adgang til at udføre fejlsøgning og rettelser på den aktuelle PC.
  • Tjenesten «Antivirus» beskytter mod virus, orme og spyware. Tjenesten sikrer, at kunden altid har installeret og opdateret antivirussoftware.
  • Tjenesten «WEB-beskyttelse» beskytter PC’en mod skadeligt indhold på websider. Ud fra kategorisering kan tjenesten spærre specifikke websider og forhindre, at PC’en bliver angrebet af virus.
  • Tjenesten «Automatisk softwareopdatering» udfører opdateringer af Microsoft Windows, Java, Adobe Reader, Adobe Flash og de mest kendte browsere.
  • Tjenesten «Rapportering» producerer en statusrapport for PC’en. Rapporten sendes til kunden én gang om måneden i PDF-format.
  • Tjenesten «Klientsupport» indeholder support og diagnostik samt kortlægning og udbedring af fejl i standardsoftware.
  • Tjenesten «Respons» er fra fejlmelding er sendt til supportcenteret, og hvor responstiden er 2 timer.
læs mere mindre
Klientsupport Premium

Klientsupport Premium

Fra 279 dkk pr måned ex moms
  • Tjenesten «Fjernstyring af PC» giver supportcentret mulighed for at få adgang til at udføre fejlsøgning og rettelser på den aktuelle PC.
  • Tjenesten «Antivirus» beskytter mod virus, orme og spyware. Tjenesten sikrer, at kunden altid har installeret og opdateret antivirussoftware.
  • Tjenesten «WEB-beskyttelse» beskytter PC’en mod skadeligt indhold på websider. Ud fra kategorisering kan tjenesten spærre specifikke websider og forhindre, at PC’en bliver angrebet af virus.
  • Tjenesten «Automatisk softwareopdatering» udfører opdateringer af Microsoft Windows, Java, Adobe Reader, Adobe Flash og de mest kendte browsere.
  • Tjenesten «Rapportering» producerer en statusrapport for PC’en. Rapporten sendes til kunden én gang om måneden i PDF-format.
  • Tjenesten «Klientsupport» indeholder support og diagnostik samt kortlægning og udbedring af fejl i standardsoftware.
  • Tjenesten «Respons» fra fejlmelding er sendt til supportcenteret, hvor responstiden er 2 timer.
  • Tjenesten «PC Status» giver aktuelle oplysninger om systemet på PC'en. Tjenesten gør supportcentret i stand til at opdage uønskede hændelser, inden der opstår problemer, så der hurtigt kan træffes korrigerende foranstaltninger.
  • Tjenesten «Backup» sørger for lagring af definerede dataområder på den aktuelle PC. Data krypteres når den lægges på ekstern cloudbaseret lagringsdisk. Tilbageførsel af data fra ekstern lagringsdisk til PC'en kan udføres af kunden eller med assistance fra supportcentret. Ubegrænset lagerplads.
læs mere mindre
Support Image

Kippr Klient

Forestil dig, at dine medarbejdere har en arbejdsdag, hvor IT fungerer optimalt, og at brugeroplevelsen er god.

Forestil dig at have et kontaktpunkt for alle it-tjenester, når du ønsker ændringer eller brug for vejledning.

Forestil dig, at du har en it-leverandør, der gør det muligt at koncentrere dig om din virksomhed og forretning.
tæt

Supportpakker

Vores konsulenter sørger for de nødvendige forberedelser og en effektiv opsætning af PC og tablet, så tjenesten kan tages i brug. Med klientsupport får du en aftale, der sikrer, at du kan bruge din tid på din forretning.
  Standard
DKK 199/mnd
Premium
DKK 279/mnd
Fjernstyring af PC X X
Antivirus X X
Web Beskyttelse X X
Automatisk softwareopdatering X X
Rapportering X X
Klientsupport X X
Responstid X X
PC Status   X
Backup   X

Leder du efter en IT-leverandør til din virksomhed med et personligt engagement, førsteklasses service og tilfredse kunder?

Vores konsulenter har stor erfaring fra it-branchen og hjælper dig med at skræddersy løsninger til din virksomhed.

 

Kontakt os for en uforpligtende snak.